Behandlinger 2017-05-08T12:07:04+00:00

Behandlinger

Klinikken tilbyder en lang række af forskellige behandlinger, fra grundig osteopatiske undersøgelser og manuel terapi til akupunktur, zoneterapi og kraniosakralterapi.

Manuel terapeutisk undersøgelse, er hvor man søger sammenhængen mellem symptomerne og årsagen til skaden.
Vi tilbyder også isolerede undersøgelser af kroppens led, som ankel, knæ, hofte, skulder, albue og hånd.

Manuel terapi er behandling af ryg-, nakke-, led og muskelgener. Værktøjskassen indeholder bl.a. korrektion/ manipulation af led, muskelafspænding, påvirkning af ledbånd, muskler og ledkapsler, trækbehandling, bindevævsmassage, o.m.a.

Kranio-Sakralterapi er en nænsom, åben og ikke-forudbestemt tilgang til kroppens egen diagnosticering, hvor kroppen selv fortæller behandleren, hvad det er, den døjer med. Velegnet til lidelser som; stress, piskesmæld og whiplash, tinnitus, migræne og hovedpine, kæbespændinger, virus på balancenerven, svimmelhed og balancebesvær.

Zoneterapi er et målrettet alternativ, der rammer præcis der, hvor du har mest ondt, når det bl.a. handler om; hovedpine/migræne, allergi, stress, fordøjelsesproblemer, hormonelle forstyrrelser, kredsløbssygdomme, betændelsestilstande, forkølelsessymptomer, øjne- og øreproblemer og meget andet.

Har du for alvor tænkt dig at få gjort noget ved rygetrangen eller vægten ?
Akupunktur er et effektivt alternativ, der stikker mange andre behandlingsformer, når det bl.a. handler om; Migræne, kronisk hovedpine, allergier, astma, bronkitis, kroniske smerter, gigt og andre ledsmerter, menstruationssmerter, mavesår og tarmproblemer.